2/10/2011

Bez mikrofona nevar ne dienu jeb laba spēle pasākumiem!

Sveiciens pirms mīlētāju dienas! Dažādas idejas un domas par šiem svētkiem skatiet mājaslapas labajā pusē.  Man ļoti gribētos, lai vismaz šajā dienā mēs viens otram veltītu smaidus un padarītu pasauli kaut par kripatiņu labāku. Mīlestība taču ir tik skaista...
Vēl kāda lieta, bez mīlestības, kas dara mani laimīgu ir mans darbs! Un vēl vairāk, ja jau jārāda citiem savs talants, tad nu es ņemu mikrofonu rokās un aidā mana mīļākā viesību spēle!



Uzdevums pavisam vienkāršs. Tu uzraksti ne pārāk garu stāstu ar smieklīgiem personāžiem. Piem. vecais traktors, bērītis, klibais ješka utml. Kādu no cilvēkiem izvēlies par režisoru. Tad jautā režisoram - kurš no viesiem visstingrāk stāv uz zemes? Kad režisors norāda, saki, ka šis cilvēks lugā tēlos klibo Ješku.



 Kad visiem lomas sadalītas, sākas izrāde! Tu lasi scenāriju, bet aktieriem jādara tas, ko nolasi. Jo interesantākas darbības (ielekt traktorā, kaķim glaudīties gar saimnieka kājām utt.) jo jautrāka spēle!
Garantēju, ka ielīksmos jebkuru ballīti!


Lai izdodas!!!

1 komentārs:

Anonīms teica...

šādu spēli esma spēlējuši izspēlējot Antiņu stikla kalna jautriiba tik tiešām garantēta.