1/10/2011

2011. sācies!!!

Hei, hei!
Sveiciens jaunajā gadā. Mans jaunais gads sācies cerīgi. Es mēģinu nolikt malā visu pagājušajā gadā notikušo (notikušas patiešām daudz un dažādas, arī skumjas lietas) un sākt šo gadu ar prieku un entuziasmu. Kā man izdodas? Lēnām, bet uz priekšu. Es zinu tikai vienu - nedrīkstu padoties! Nekad! Man prieks, ka vasaras pasākumu plāns sāk pildīties un tas nozīmē ne tikai to, ka būs ienākumi, bet arī to, ka varēšu darīt darbu, kas man ļoti, ļoti patīk. Bet vispriecīgākais notikums šajā gadā - manas labākās draudzenes paziņojums par saderināšanos! Esmu tik laimīga par viņu un viņas izredzēto. Tāpat kā par ikvienu pāri, kas nolemj savu savienību apstiprināt ar "Jā". Jo nereti mēs aizmirstam, ka tieši vārdi un solījumi ir tie, kas liek mums padomāt divreiz, pirms speram soli!
Lai mums visiem šis gads izdodas īpašs!
Uz tikšanos!
Edīte

Nav komentāru: